اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 12889
جمعه - 26 آبان 1396 - 12:34
امام جمعه شهرستان اهر:

ایجاد محدودیت از اهداف پلید بدخواهان نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: ایجاد محدودیت برای دولت و ملت ایران، از اهداف پلید بدخواهان نظام اسلامی است.

ایجاد محدودیت از اهداف پلید بدخواهان نظام اسلامی است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌ الله جواد حاجی‌ زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، با اعلام اینکه ایجاد محدودیت برای دولت و ملت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف پلید بدخواهان نظام اسلامی است، گفت: باید خدا را شاکر باشیم که رهبری بی‌ همتا چون مقام معظم رهبری داریم و با هوشیاری و رهنمود های ایشان توانسته‌ ایم توطئه‌ ها و اهداف شوم دشمنان نظام و اسلام را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: همان اندازه‌ ای که موشک‌ های ایران در برابر دشمنان بازدارندگی دارد، تحقق اقتصاد مقاومتی نیز توطئه‌ های دشمنان را در جهت غیر کارآمد نشان دادن نظام اسلامی خنثی می‌ کند.

امام جمعه اهر ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) برای همگان علی‌ الخصوص برای دولتمردان الگویی جامع و مهم است و ما نیز باید افتخار کنیم که در نظامی برگرفته از اسلام، قرآن و عترت زندگی می‌ کنیم.

آیت‌ الله حاجی‌ زاده با اشاره به اینکه مسلمان نباید هیچ‌ گاه به زیر سلطه بیگانگان و ظالمان بروند، افزود: یکی از شاخصه‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کفر ستیزی و استکبارستیزی می باشد که در آیه‌ های قرآن کریم نیز بر آن تاکید شده است.

وی در ادامه مسئله اشتغال و معیشت را جز برنامه های مهم جامعه عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در طول سال‌ های اخیر شعار سال را بر مبنای اقتصاد مقاومتی انتخاب می‌ کنند و با توجه به اینکه امسال هم تولید و اشتغال به شعار سال اضافه‌ شده، به‌ منزله آن است که رهبری از مشکلات مردم و تولیدکنندگان اطلاع دارند.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه دشمنان سعی می‌ کنند جمهوری اسلامی را از لحاظ مسائل اقتصادی، نظامی غیر کارآمد برای جهانیان معرفی کند، ابراز داشت: اسلام دینی کامل و نظام جمهوری اسلامی برگرفته از سنت نبوی و اسلام است و تاکنون نیز ثابت کرده‌ ایم که کشورمان در مقابل تمامی تحریم‌ های فلج‌ کننده ایستادگی و مقاومت کرده است.