به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اهر در اطلاعیه ای برنامه های این هفته را با شعار “بسیج مظهر مردم سالاری دینی” اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص را شامل می شود.

بر اساس این گزارش، برنامه های هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در شهرستان اهر نیز از از روز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه، پنجم آذرماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

دیدار با امام جمعه شهرستان، همایش ائمه جماعات و هیأت امناس مساجد، افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر یاد یاران، برگزاری دوره توانمندسازی مدیران فرهنگی پایگاه‌ های بسیج، برگزاری تور ایست و بازرسی، برگزاری کارگاه آموزشی هسته‌ های فرهنگی، برگزاری همایش بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، همایش کوهپیمایی بسیجیان پایگاه قدس معدن مس مزرعه، مراسم عط افشانی و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم روح بخش دعای ندبه، برگزاری کارگاه آموزشی مادرانه (مقابله با جنگ نرم)، اجرای گشت هدایت امر به‌ معروف و نهی از منکر با هدف تذکر لسانی و برگزاری مسابقه چهار جانبه فوتسال از برنامه های هفته بسیج در شهرستان اهر می باشد.

افتتاح خانه مددجو در روستای افیل، خانه عالم در روستای ورگهان، پروژه سازندگی در روستای ناظم آباد و پایگاه بسیج روستای انداب جدید جز برنامه های اعلامی ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اهر خواهد بود.

همچنین در طول هفته بسیج، بیش از ۲۰ نشست بصیرتی و روشنگری با موضوعات مختلف در شهرستان اهر اجرا می‌ شود که عمدتاً در زمینه‌ های انقلابی گری و جهاد کبیر خواهد بود.

برگزاری یادواره های شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان اهر می باشد که می توان به یادواره شهدای محله شله بران، پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی، شهدای دانشجو، شهدای گمنام،، حوزه بسیج قدس شهری، بسیج طلاب و روحانیون، شهدای مدافع حرم و شهدای حوزه حضرت زینب (ص) اشاره کرد.

تجمع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان اهر با عنوان شکوه مقاومت از مهمترین برنامه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان می باشد که پایان گرامیداشت هفته بسیج در روز یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.