به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمدعلی نظری در گقتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، با اعلام اینکه هیچ شخص و مرجعی حق ندارد کسی را بدون دستور مقام قضایی احضار و یا بازجویی کند، افزود: فقط مقامات قضایی آن‌ هم تنها با داشتن مستندات و شواهدی که تخلف فرد را ثابت کند می‌ توانند کسی را احضار و بازجویی کنند.

وی حمایت از سرمایه‌ گذاران را جزو سیاست‌ های دستگاه قضایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان اهر در راستای تحقق شعار سال، از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای اشتغال‌ زایی، تولید و رفع موانع تولید در چهارچوب قانون حمایت می‌ کند.

رئیس دادگستری اهر یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های نظام اسلامی را حفظ و عدم دست‌ درازی به بیت‌ المال دانست و افزود: هر کسی که به بیت‌ المال دست‌ درازی کند، مسئول است و دستگاه قضایی با کسانی به بیت‌ المال خیانت کنند به صورت جدی برخورد قانونی کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نظری همچنین ضمن انتقاد از اعضای شورای شهر به خاطر تعلل و ناتوانی در انتخاب شهردار اهر، گفت: از اعضای شورای شهر انتظار داریم به رأی مردم احترام گذاشته و هر چه سریع‌ تر شهردار را در جهت سر و سامان دادن به وضعیت نابسامان شهر انتخاب کنند.

وی در پایان ضمن انتقاد از کمرنگ شدن نماز در برخی ادارت گفت: علارغم اینکه باید مسئولان و کارکنان نظام اسلامی با نماز و احکام اسلامی همراه باشند، متأسفانه برگزاری نماز جماعت در برخی ادارات شهرستان اهر کمرنگ شده و هنگام اذان، کسی حاضر به اقامه نماز نیست که این مورد باید توسط مسئولان ادارات اصلاح شود.