زاهد محمودی در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر با اعلام اینکه این کشتارگاه جزو کشتارگاه‌ های بهداشتی استان آذربایجان شرقی است، اظهار کرد: وجود این کشتارگاه در شهرستان اهر که از امکانات مناسب برخوردار می باشد، ضرفیت بسیار بالایی را ایجاد می کند.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی طیور اکبری علاوه بر تأمین گوشت مرغ استان، گوشت مرغ سایر استان‌ ها را نیز تأمین می‌ کند که امیدواریم با توسعه کشتارگاه و حرکت به صنعتی‌ تر شدن و با حفظ استانداردهای بین‌ المللی بتواند در زمینه گوشت مرغ صادر کننده باشد.

فرماندار اهر ا اشاره به بسته‌ بندی دستی طیور در این کشتارگاه افزود: اگر طرح‌ های توسعه کشتارگاه صنعتی طیور اکبری و بسته‌ بندی به دستگاه‌ های دیجیتال و مدرن مجهز شود قطعاً در افزایش توان تولید این کشتارگاه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سرمایه‌ گذاران حمایت کرده و می‌ کند، گفت: هدف ما در زمینه تولید نباید تنها به بازار داخلی ختم شود بلکه صادرات محصولات تولیدی شهرستان اهر زمینه رشد اقتصادی، تولید و اشتغال را فراهم می‌ کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین امنیت غذایی در اولویت قرار گرفته که از تولید کنندگان انتظار داریم بیش از پیش به استاندارد های غذایی توجه داشته باشند و  غذایی سالم و ارگانیک به دست مردم برسانند.