اخبار شهرستان » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 13118
چهارشنبه - 1 آذر 1396 - 14:06
فرماندار شهرستان اهر:

کشتارگاه طیور اکبری اهر جزو کشتارگاه‌ های بهداشتی استان است

فرماندار شهرستان اهر گفت: کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر از نظر بهداشتی، جزو کشتارگاه های برتر استان آذربایجان شرقی محسوب می‌ شود.

کشتارگاه طیور اکبری اهر جزو کشتارگاه‌ های بهداشتی استان است

زاهد محمودی در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر با اعلام اینکه این کشتارگاه جزو کشتارگاه‌ های بهداشتی استان آذربایجان شرقی است، اظهار کرد: وجود این کشتارگاه در شهرستان اهر که از امکانات مناسب برخوردار می باشد، ضرفیت بسیار بالایی را ایجاد می کند.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی طیور اکبری علاوه بر تأمین گوشت مرغ استان، گوشت مرغ سایر استان‌ ها را نیز تأمین می‌ کند که امیدواریم با توسعه کشتارگاه و حرکت به صنعتی‌ تر شدن و با حفظ استانداردهای بین‌ المللی بتواند در زمینه گوشت مرغ صادر کننده باشد.

فرماندار اهر ا اشاره به بسته‌ بندی دستی طیور در این کشتارگاه افزود: اگر طرح‌ های توسعه کشتارگاه صنعتی طیور اکبری و بسته‌ بندی به دستگاه‌ های دیجیتال و مدرن مجهز شود قطعاً در افزایش توان تولید این کشتارگاه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سرمایه‌ گذاران حمایت کرده و می‌ کند، گفت: هدف ما در زمینه تولید نباید تنها به بازار داخلی ختم شود بلکه صادرات محصولات تولیدی شهرستان اهر زمینه رشد اقتصادی، تولید و اشتغال را فراهم می‌ کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین امنیت غذایی در اولویت قرار گرفته که از تولید کنندگان انتظار داریم بیش از پیش به استاندارد های غذایی توجه داشته باشند و  غذایی سالم و ارگانیک به دست مردم برسانند.