به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌ الاسلام علی مصائبی در جلسه ساماندهی آرامستان های اهر با انتقاد از اینکه مصوبات جلسات این‌ چنینی باید ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت: با هرتصمیم شهرداری و شورای شهر اهر تاکنون مشکلی نداشته ایم ولی عدم اجرای مصوبات در طول سه سال گذشته برایمان قابل‌ قبول نیست.

وی افزود: اگر قصوری در اجرای مصوبات جلسات قبلی ساماندهی آرامستان های اهر شده است، همه از طرف شهرداری این شهر می باشد و هیچ ارتباطی به اداره کل اوقاف استان ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یادآور شد: در دوران فعالیت شورا و شهردار سابق اهر قرار بر این شد که مصوبات و تعهدات را اجرایی کنند و اعلام کردند که به دلیل نارضایتی مردم هرچه مصوب شود به اجرای آن اقدام می‌ کنیم که متاسفانه تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.

حجت‌ الاسلام مصائبی بیان کرد: تا به امروز کسی نمی‌تواند بگوید که اوقاف و امور خیریه استان مانع از خدمات‌ رسانی شهرداری اهر به شهروندان شده است.

وی با اعلام اینکه سیاست‌ ها و هدف های ما در شهرستان‌ های استان آذربایجان شرقی، حل مشکلات مردم است، گفت: مصوبات جلسات بایستی ضمانت اجرایی داشته باشند و این‌ که همیشه کاغذ هدر دهیم و مصوبه داشته باشیم اما اجرایی نشود، اصلاً قابل‌ قبول نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: به اهالی منطقه بهرام‌ آباد و نادرقوجا در پایان جلسه قبلی قول دادیم که مشکلات آن‌ ها حل می‌شود ولی متأسفانه هم اکنون به دلیل عدم اجرای مصوبات از سوی شهرداری دیگر جوابی به مردم نمی‌ توان داد.