به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فیض‌ الله محمدیان عصر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره تداوم ارسال کمک‌ های مردمی شهرستان اهر به مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه، اظهار کرد:  محموله‌ ای که امروز به مناطق زلزله‌ زده ارسال می شود، شامل هدایا و کمک‌ های دانش آموزان و فرهنگیان اهر است که توسط مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان جمع‌ آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ های غیرنقدی و نقدی دانش آموزان و فرهنگیان اهری به بیش از ۴۰ میلیون تومان می‌ رسد، ادامه داد: این اقلام شامل پتو، لوازم گرمایشی، مواد غذایی، پوشاک، البسه و اقلام بهداشتی است.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر اهر با بیان اینکه مردم شهرستان‌ های اهر، هریس، ورزقان و هوراند برای یاری‌ رساندن به هم‌ وطنان آسیب‌ دیده از زلزله در کرمانشاه استقبال خوبی داشته‌ اند، گفت: مردم منطقه ارسباران با این‌ که سال ۱۳۹۱ زلزله را تجربه کرده‌ اند، حال برای تأمین نیازهای اساسی زلزله‌ زدگان کرمانشاه پیش‌ قدم شده و کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را جهت ارسال به هلال‌ احمر تحویل می‌ دهند.

محمدیان ضمن اعلام اینکه تا به امروز چهار محموله کمک‌ های مردمی شامل هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی مردم خیر و نوع‌ دوست شهرستان اهر به مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه ارسال‌ شده است، افزود:این محمواه ها از طریق یک دستگاه تریلی، شش دستگاه کامیون و وانت‌ بار به مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه ارسال‌ شده است و نزدیک به ۱۲ میلیون تومان نیز کمک نقدی به شماره‌ حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی از شهرستان اهر واریز شده است.

وی همچنین در پایان گفت: مردم شهرستان هوراند نیز هم پای مردم سایر شهرستان‌ های آذربایجان شرقی کمک‌های غیرنقدی و نقدی خود را از طریق ۲ دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌ زده ارسال کرده‌ اند.