2024 / 01 / 24 | ۱۴۰۲ / ۱۱ / ۰۴

Ahar News Agency

اخبار ویژه
تبلیغات

فرماندار شهرستان اهر:

دستگاه ها در انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان، وظیفه خطیری دارند

دستگاه ها در انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان، وظیفه خطیری دارند

فرماندار شهرستان اهر گفت: دستگاه‌ ها و نهاد های دولتی در جهت انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه، وظیفه خطیری دارند.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در نخستین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر گفت: دستگاه‌ ها و نهاد های دولتی در جهت انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به مردم و مخصوصاً نسل جوان جامعه وظیفه خطیری دارند و سعی ما بر این خواهد بود که آرمان‌ های نظام و انقلاب اسلامی را بهتر از گذشته در جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه بر لزوم معرفی هر چه بیشتر و اشاعه فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ ترین مأموریت شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر اشاعه فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه است.

فزماندار اهر خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌ های شهدا، ایثارگران و جانبازان، از اصلی‌ ترین وظایف عموم مردم و دستگاه‌ های دولتی و غیردولتی است.

محمودی همچنین بیان داشت: در کنار تمامی موارد ذکر شده، بایستی به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشیم که در اولویت قرار گرفتن آن‌ ها امری مهم و ضروری می باشد.

وی بابیان اینکه دستگاه‌ ها و سازمان‌ ها بایستی به برگزاری یادواره‌ های شهدا نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشند، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ های شهدا نه‌ تنها احترام به مجاهدت و از خود گذشتگی آن‌ ها بوده، بلکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مؤثر است و با توجه به هجمه‌ های فرهنگی دشمن در جامعه امروزی، نیاز است روحیه ایثارگری و شهادت‌ طلبی در جامعه ترویج و تقویت شود.

وی در پایان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ ترین عامل در رفع بسیاری از مشکلات جامعه ذکر کرد و یادآور شد: در این جلسات هر مصوبه‌ ای که به تصویب اعضاء می‌ رسد باید بنیاد شهید به‌ عنوان دبیر شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اجرای این مصوبات را از دستگاه‌ ها پیگیری کند.