به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرگرد علیرضا کریم پور در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ اثر از ۸۰ شاعر استان آذربایجان شرقی به دبیرخانه دومین جشنواره شعر ارسباران ارسال شده است که نسبت به سال گذشته از لحاظ محتوا کیفیت بهتری دارند.

وی افزود: اولین جشنواره شعر ارسباران در سال ۹۵ با بیش از ۲۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه از سوی ۷۰ نفر از شعرای منطقه با حضور گسترده شعرایی از مراغه، میانه و شبستر  برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه اهر با اشاره به کم و کیف برگزاری این دوره از جشنواره شعر ارسباران نیز ابراز داشت: در این دوره از جشنواره، مقرر شده است به سه نفر از شعرای پیشکسوت شعر و ادب منطقه، از جمله استاد محمد اسدی و سه تن از شعرایی که در محضر مقام معظم رهبری شهر قرائت کرده اند، تجلیل شود.

سرگرد علیرضا کریم پور در خصوص داوران دومین دوره جشنواره شعر ارسباران نیز گفت: داوران دومین دوره جشنواره شعر ارسباران از اساتید برجسته استانی از جمله استاد محمدی، شهودی و یک نفر نیز از شهرستان اهر انتخاب شده اند.

وی در پایان با بیان اینکه در اختتامیه دومین دوره جشنواره شعر ارسباران از ۱۶ شاعر برگزیده تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: شاعران برگزیده در این مراسم اشعار خود را قرائت خواهند کرد تا حاضرین در مراسم نیز بتوانند ارزیابی خود را از آثار آنها داشته باشند.