به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر شجاعی در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان اهر که به مناسبت روز جهانی معلولین در مدرسه  استثنایی شهید صدر برگزار شد، ضمن اعلام اینکه امکانات و تجهیزات مدرسه استثنایی شهید صدر در شأن دانش آموزان معلول نیست، گفت: در حالی که مربیان و همکاران فرهنگی آموزش و پرورش این مدرسه مشکلات متعددی را در تربیت دانش آموزان معلول دارند، از نظر حقوق و مزایا تفاوتی با مربیان سایر مدارس ندارند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مربیان فرهنگی مدرسه استثنایی شهید صدر با توجه فعالیت‌ هایشان کار جهادی می‌ کنند، اظهار کرد: دانش آموزان دارای معلولیت مختلف که در این مدرسه تحصیل می‌ کنند، هر یک به‌ نوعی مشکلات عدیده‌ ای دارند.

مدیر آموزش و پرورش اهر در ادامه گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان معلول مناطق روستایی و حتی شهرستان‌ های هم‌ جوار نیز در مدرسه استثنایی شهید صدر تحصیل می‌ کنند، نیازمند توجه ویژه خیرین، مسئولان استانی و شهرستانی است.

شجاعی در پایان گفت: ساختمان مدرسه استثنایی شهید صدر فرسوده بوده که امیدواریم با حمایت‌ های خیرین بزرگوار بتوانیم این مدرسه را بازسازی کنیم و همچنین انتظار داریم شهرداری اهر نیز با توجه به شرایط خاص دانش آموزان معلول، به آسفالت‌ ریزی محوطه مدرسه استثنایی توجه ویژه‌ ای داشته باشد.