به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس کمال امید در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز کارکنان شهرداری اهر از تشکیل صندوق قرض الحسنه و تعاونی مصرف کارکنان این شهرداری در آنیده نزدیک خبر داد و گفت: هیئت‌ مدیره صندوق قرض‌ الحسنه کارکنان شهرداری اهر از داخل مجموعه انتخاب می شود و این صندوق با در نظر گرفتن منابع مالی موجود، برای همکاران وام پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص هدف از تشکیل این صندوق گفت: گاهاً برخی از کارکنان بنا به دلایلی نمی‌ توانند در بانک‌ ها وام دریافت کنند و با مشکلاتی مواجه می‌ شوند که این صندوق در راستای رفع مشکلات مالی کارکنان شهرداری اهر تشکیل خواهد شد.

سرپرست شهرداری اهر با تأکید بر این‌ که تأسیس تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اهر جزو دیگر برنامه‌ های ما برای ارائه خدمات به همکاران است، اضافه کرد: برای تأسیس تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اهر محلی در شهرداری منطقه یک در نظر گرفته‌ ایم که در این راستا مبلغی جهت شرکت همکاران در این تعاونی نیز در نظر گرفته خواهد شد و مبلغی نیز از منابع شهرداری جهت تجهیز شرکت تعاونی اختصاص داده خواهد شد.

مهندس امید با بیان اینکه شرایط منابع مالی شهرداری اهر از زمانی که بنده مدیریت این مجموعه را تحویل گرفته‌ ام، مطلوب نیست و بدهی هایی از گذشته بر جای مانده است، افزود: در حال حاضر که شهرداری اهر از نظر منابع مالی روزهای بحرانی را سپری می‌ کند، امیدوارم همکاران برای گذر از این شرایط همکاری نمایند و صبر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی شهرداری اهر با وجود بدهی‌ ها بسیار محدود است، افزود: طبق گزارشی که از حسابداری دریافت کرده ایم، اغلب کارکنان شهرداری حقوق و مزایای معوقه دارند که پرداخت معوقات کارکنان جزو دغدغه‌ های شورای اسلامی شهر و بنده خواهد بود.

سرپرست شهرداری اهر در پایان ضمن اعلام اینکه بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری برای مدتی پرداخت‌ نشده و زمانی هم به‌ طور کامل قطع‌ شده است، گفت: با توجه به اینکه بیماری هر فرد یک واقعیت انکارناپذیر بوده، پرداخت حق بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری اهر را جز اولیت های مهم خواهیم گذاشت.