به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صمد علی اکبرزاده اهری در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز کارکنان شهرداری اهر با بیان اینکه  اقدامات و کارهای انجام گرفته در شورای پنجم شهر اهر، متفاوت تر از دوره های قبلی خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه ادوار گذشته شوراهای اسلامی شهر اهر  در حد توان و امکانات برای این شهر و مردم خدمت کرده اند، ولی شورای پنجم اهر تصمیم گرفته است که نسبت به دوره های قبلی متفاوت تر باشد.

وی افزود: در این مدت کم که شورای پنجم شهر اهر آغاز به کار کرده، نتوانسته ایم با حداقل ترین امکانات و شرایط و با همکاری کارکنان خدوم و زحمت کش شهرداری اهر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در ادامه خطاب به کارکنان شهرداری اهر، گفت: اگر با اصول همدلی، وحدت و اتحاد در خدمت همشهریان باشیم، نه تنها در پیشگاه خداوند متعال و مردم شرمنده نمی شویم، بلکه سربلند و سرافراز نیز خواهیم شد.

اکبرزاده اهری ایجاد شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اهر را جزو اولویت ها دانست و افزود: شورای اسلامی شهر اهر با تشکیل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری اهر می تواند خدمت بی منتی برای کارکنان زحمت کش این مجموعه ارائه دهد که امیدوارم این اقدامات را بتوانیم تحقق بخشیم و حداقل دغدغه مسکن کارکنان را مرتفع کنیم.

وی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر تأکید کرد و بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و موفقیت شهرداری و شورا بستگی به رضایت مندی مردم از این مجموعه ها است که امیدواریم با خوشرفتاری با ارباب رجوع و حل مشکلات اداری آنان در زمان مقرر، این موفقیت را تضمین کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان با اشاره به اینکه اتمام بزرگراه اهر – تبریز آینده شهر اهر را روشن می کند، تصریح کرد: ساخت و سازها و خرید و فروش منازل مسکونی در شهر اهر نشان از آغاز مهاجرت معکوس دارد و تکمیل بزرگراه اهر – تبریز نه تنها آینده ای روشن را به ارمغان می آورد، بلکه شهر اهر را نیز متحول خواهد کرد.