به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر شجاعی در دیدار نماینده شهرستان های اهر و هریس در مجلس و فرماندار شهرستان اهر با اهالی روستای خونیق با اعلام اینکه با گذشت ۹ ماه از سال تحصیلی جاری، تاکنون ریالی از بابت سرانه دانش‌ آموزی دریافت نکرده‌ ایم، گفت در دیدار اخیر مدیران آموزش و پرورش شهرستان های اهر، هریس و خواجه با وزیر آموزش و پرورش، قول مساعد برای پرداخت سرانه دانش‌ آموزی داده‌ شد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه روستای خونیق ۶۸ دانش‌ آموز و ۱۱ معلم دارد، اظهار کرد: میزان تعمیرات مدارس شهرستان اهر بسیار بیشتر از سایر شهرستان‌ های آذربایجان شرقی است.

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: از مدرسه روستای خونیق آن‌ طور که انتظار می‌ رود، نگهداری لازم صورت نگرفته و سال گذشته که مدرسه راهنمایی روستای خونیق در شرایط بدی قرار داشت با هزینه کرد توانستیم بخشی از مشکلی که از ناحیه فضای فیزیکی مدرسه ناشی شده بود را برطرف کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اهر در پایان در خصوص مشکلات به وجود آمده برای مدیر سابق مدرسه روستای خونیق گفت: مدیر سابق مدرسه روستای خونیق حاضر به ماندن در این روستا نبود و علت آن را هم عدم همراهی و همکاری اهالی عنوان کرده بود.