به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار با اهالی روستای خونیق شهرستان اهر از افزایش سه برابری اعتبارات روستاها در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: مهم‌ ترین اولویت دولت های یازدهم و دوازدهم توسعه، عمران و آبادانی روستاهاست که این امر نشان از توجه دولت به روستاها است.

وی افزود: دولت از تمامی طرح‌ های اشتغال‌ زا، تولیدی و کارآفرینی در روستاها با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با بهره ۶ درصد از این طرح‌ ها حمایت می‌ کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه‌ داریم به‌ عنوان نمایندگان دولت، مشکلات مطرح شده از سوی روستائیان را پیگیری و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم، افزود: مسئولین وظیفه شرعی و وظیفه قانونی دارند که تمامی مشکلات را شناسایی و در جهت رفع آن مشکلات تمامی همت خود را در سطح شهرستان به کار بگیرند و اگر در شهرستان قابل‌ حل نبود، از طریق مراجع استانی اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اهر در پایان از افزایش اختصاص قیر رایگان برای راههای روستایی در این دولت خبر داد و گفت: میزان قیر رایگانی که از سوی دولت تدبیر و امید برای آسفالت‌ ریزی راه‌ های روستایی تخصیص‌ یافته نسبت به دوره های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.