به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، ضمن اعلام اینکه اولویت اول ما در منطقه، اشتغال جوانان شهرستان های اهر و هریس است، گفت: دست کسانی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان های اهر و هریس را دارند، می بوسیم و حمایت می کنیم که مطمعنا در صورتی که اگر سرمایه گذار نباشد، نمی توان برای جوانان بیکار شغل ایجاد کرد.

وی در خصوص عدم خرید به موقع سیب باغداران که خسارت بسیاری برای باغداران به وجود آورد، گفت: متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی برای خرید سیب باغداران مدیریت خوبی نداشت و عملاً ضعف مدیریتی بود که اینجانب چندین بار در مجلس به وزیر کشاورزی تذکر داده ام.

نماینده مردم اهر و هریس به آخرین وضعیت بزرگراه اهر – هریس – تبریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث این بزرگراه در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و طبق قولی که داده اند، بزرگراه اهر – هریس – تبریز در سال ۱۳۹۷ تکمیل می شود.

بیت الله عبدالهی در پایان گفت: اینکه می گویند جاده اهر – تبریز، جاده مرگ است، درست می گویند که چون وقوع تصادفات در این جاده زیاد است و از نگاهی دیگر بنده عدم تکمیل بزرگراه را مانع توسعه منطقه ارسباران می‌دانم.