به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، استاد حسین عزتی در مراسم استقبال از قهرمان مسابقات جهانی IMGC بلاروس و کادر فنی تیم ملی آرنیس ضمن اظهار رضایت از ملی پوشان تیم ملی آرنیس کشور که در این مسابقات حضور داشتند، گفت: ملی پوشان در این مسابقات بسیار فراتر از حد عمل کردند که این امر نشانگر توانمندی ورزشکاران کشور در حوزه ورزش های رزمی است.

وی افزود: حضور پرشور مردم ورزش دوست و مسئولین در مراسم استقبال از قهرمان مسابقات جهانی IMGC بلاروس و کادر فنی تیم ملی آرنیس، مایه مباهات و دلگرمی ورزشکاران است.

رئیس کمیته آرنیس کشور با اعلام توضیحاتی از حضور تیم ملی آرنیس کشور در مسابقات جهانی IMGC کشور بلاروس گفت: مسابقات IMGC هر دو سال یکبار در یک کشور برگزار می شود و جزو مسابقات مهم در ورزش های رزمی است که طبق قوانین المپیک برگزار می شود.

استاد عزتی افزود: رزمی کاران ۶۶ کشور در رشته های رزمی مختلف در این مسابقات حضور داشتند که در این میان، نماینده کشور ایران در این مسابقات، تیم ملی آرنیس بود.

وی در خصوص ملی پوش اهری که در این مسابقات حضور داشت عنوان کرد: قهرمانی خانم فاطمه صفری در این مسابقات نقطه قوتی بود برای ورزش های رزمی شهرستان اهر که امیدواریم مسئولین شهر با حمایت از این ورزشکاران، موجبات افتخار آفرینی آن ها برای میهن اسلامی را فراهم آورند.

استاد حسین عزتی در پایان خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که ملی پوشان کشورمان توانستند در میان چندین کشور و چندین هزار تماشاگر، با کسب مدال، پرچم مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران را بارها در این مسابقات به احتزاز در آورند.