اخبار شهرستان » اخبار ویژه » علمی » فرهنگی
کد خبر : 1457
شنبه - 1 آبان 1395 - 16:44
رئیس آموزش‌ و پرورش اهر خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر در تهران

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان اهراز برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر در تهران خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر در تهران

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر شجاعی گفت: به همت همکاران آموزش‌ و پرورش و همیاری مسئولان، دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر در روز دوشنبه (۲۹ آذر ماه سال جاری) در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌ های این جشنواره می‌توان به شکستن قلک دانش آموزان یک مدرسه و ساخت مدرسه‌ ای یک کلاسه در یکی از روستاها، ساخت مدرسه‌ ای یک کلاسه در یکی دیگر از روستاها توسط دبیران و فرهنگیان شهرستان، اهدای زمین ۷۵۰ متری و ۱۰۰ میلیون ریال پول و چندین برنامه دیگر می باشد.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان اهر گفت: دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر با حضور آقای محمدیان، معاون وزیر آموزش پرورش، دکتر سرقینی معاون وزیر، دکتر نجفی، معاون وزیر در امور حقوقی و پارلمان، دکتر عارف نیا، مشاور وزیر و چند تن از مدیران کل استان و سایر مسئولین و اهری های مقیم در تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر گفت: این مجمع مهر امسال با حضور ۱۰۰ نفر از خیرین مدرسه ساز بعد از سال ۱۳۷۲ تعطیل شده بود، دوباره احیا شد و  طبق آرای اعضا، ۱۰ نفر به‌ عنوان اعضای اصلی مجمع خیرین مدرسه‌ ساز شهرستان اهر انتخاب و فعالیت خود را از آن زمان آغاز کردند.

شجاعی در پایان با ذکر اینکه به خیرین اهری در تمامی نقاط کشور مراجعه شده است، ابراز داشت: برای پیشبرد اهداف خداپسندانه آموزشی به خیرین اهری در تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور اعلام کرده ایم که با این مجمع همکاری کنند.

 

خبرنگار: رقیه شاهین فر