اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 14595
سه شنبه - 21 آذر 1396 - 20:28
سخنگوی شورای شهر اهر:

اولین وظیفه اصحاب رسانه، روشنگری صادقانه برای مردم است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر گفت: اولین وظیفه اصحاب رسانه، روشنگری صادقانه برای مردم است.

اولین وظیفه اصحاب رسانه، روشنگری صادقانه برای مردم است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، راضیه عباسی معروفان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه اولین وظیفه اصحاب رسانه روشنگری صادقانه برای مردم است، گفت: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند که از این رو انتظار می‌ رود نیازهای مردم را سنجیده و به مسئولین تحویل دهند.

وی افزود: امیدواریم این نشست ها باعث‌ تحولات و تحرکات در شهر اهر باشد ولی اگر در این نشست ها به نتیجه و تحرکاتی نرسیم در واقع وقتمان را تلف کرده ایم.

عضو شورای شهر اهر تأثیرگذاری و تحول‌ آفرینی اصحاب رسانه را مشابه و همانند مجموعه آموزش و پرورش دانست و گفت: وقتی میهمانی به شهری می رود و به سیمای زیبا و دل نشین آن شهر می نگرد و به خوبی می داند که چه نوع افکار و اندیشه بر همان شهر حاکم است.

عباسی معروفان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر می‌ بینیم شهرها و مناطقی در دنیا گردشگر پذیر هستند، مطمعنا از تأثیرات رسانه‌ ها است که توانسته زیبایی های همان شهرها و مناطق را به ملت ها بشناساند.

عباسی در ادامه بر لزوم ساماندهی مراسمات ترحیم در سطح شهر اهر به‌ منظور جلوگیری از ریخت و پاش‌ های اضافی تأکید کرد و گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ ایم برگزاری مراسمات ترحیم که عمدتاً تشریفاتی هستند را از ریشه حل کنیم به‌ طوری که مردم در آخر مسجد گردی می کنند و در این خصوص دغدغه دارند و بایستی ریشه ای حل بشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در پایان انعکاس عملکرد صحیح مسئولان از سوی رسانه‌ ها را اقدامی بدون اشکال عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از مسئولان غیربومی که به اهر آمده و رفته اند، از این بابت که مردم غیر از کم و کاستی ها حداقل یک تشکر خالی هم نمی کنند ابراز گلایه می کنند که به نظر من این انتقاد بر همه ما وارد است.