به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل بابایی دایلاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه رسانه های ارتباط جمعی نقش بسزایی در بیان نقاط ضعف و قوت دستگاه ها و مجموعه های شهری دارند، گفت: بهتر است در نشست های خبری بیشتر اظهارات و نکته نظرات اصحاب رسانه را بشنویم و اگر سؤال، پیشنهاد و انتقادی وجود دارد به آن ها پاسخ دهیم.

وی تأکید کرد: بایستی در نشست های خبری از سخنان تکراری پرهیز کنیم و به انتقادات و پیشنهاد‌های خبرنگاران که همواره انتقادات مردم را به شورا و شهرداری منتقل می کنند، پاسخ دهیم.

عضو شورای شهر اهر با اشاره به اینکه هرگاه مسئولی انتقادی را می شنود، قطعاً بر خود واجب می بیند که نکته ضعف خود را برطرف کند، گفت: برطرف کردن نقاط ضعف داستگاه ها و مجموعه ها و حل مشکلات مردم نشان از تأثیرگذاری رسانه هاست.

بابایی در خصوص ایجاد شعبه بانک شهر در شهر اهر نیز گفت: طبق صحبت هایی با معاون اعتبارات شمال غرب کشور بانک شهر، مقرر شده تا فعلا محلی برای ایجاد باجه ای برای این بانک مشخص کنیم و سپس مقدمات احداث شعبه را فرهم نماییم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر در پایان به سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی شهرستان اهر از منابع درآمدی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: برابر قانون و مقرراتی که وجود دارد، بایستی سهم نیم درصدی کتابخانه ها را از عوارض های ساختمانی و ماده ۱۰۰ به صورت مازاد اخذ کرده و سپس به کتابخانه های عمومی تخصیص دهد ولی متأسفانه این عوارض مازاد در شهرداری اخذ نشده و عملاً پرداختی ها تاکنون از منابع خود شهرداری بوده است.