به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی محرمی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر استانی ارسباران با اعلام اینکه منطقه ارسباران سرشار از پتانسیل های علمی، فرهنگی، هنری و گردشگری است، گفت: اهالی فرهنگ و هنر به خصوص شاعرانی از منطقه ارسباران می توانند با زبان شعر، نسبت به معرفی و شناساندن توانمندی ها و جاذبه های گردشگری این منطقه اقدام کنند.

وی در ادامه کیفیت محتوای آثار ارسال شده به دومین جشنواره شعر استانی ارسباران را بهتر از دوره قبل عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد تأثیرگذاری بیش تر این جشنواره در سال های آتی باشیم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص تجلیل از پیشکسوتان شعر و ادب منطقه ارسباران نیز گفت: تجلیل  پیشکسوتان شعر و ادب منطقه ارسباران، جز اقدامات اساسی این دوره از جشنواره بود که امیدواریم در سال های آتی نیز تدوام پیدا کند.

محرمی پیشکسوتان شعر و ادب را  ستون خیمه فرهنگ و هنر منطقه، استان و کشور عنوان کرد و گفت: وظیفه داریم از افرادی که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر آذربایجان و ایران تلاش می کنند، تجلیل کنیم و از زحمات آنان قدردانی نمائیم.

محرمی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که با تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر، برای جوانان الگوسازی کنیم و پیشینه غنی فرهنگ و هنر و داشته های غنی منطقه را درست معرفی کنیم، می توانیم در برابر همجمه های فرهنگی غربی مقاومت کنیم.