به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس کمال امید در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر کمک به مدارس را از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری اهر عنوان کرد و گفت: شهرداری اهر در مهرماه تمامی تلاش خود را برای آماده سازی مدارس و محیط شهری انجام داده که این فعالیت ها تا حد توان و بهتر از قبل ادامه خواهد یافت.

وی در خصوص ساماندهی فضای سبز مدارس اهر نیز برای فصول بهار و تابستان قول مساعد داد و افزود: با همکاری مدیر مدرسه، نیمکت و خط‌ کشی محوطه مدرسه زینب کبری (ع) انجام‌ شده و دیوار بیرونی آن نیز در صورت مساعد بودن هوا تکمیل خواهد شد.

سرپرست شهرداری اهر ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش شهرستان به دلیل امضا تفاهم نامه، ادامه داد: طبق اولین تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و شهرداری اهر، قیر تعهد شده توسط آموزش و پرورش به شهرداری تحویل داده شده ولی به دلیل اینکه اکنون فصل کاری و عمرانی مناسب نیست، فعلاً آسفالت ریزی انجام نخواهد شد و طبق لیست در زمان مناسب به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی محوطه مدارس را نیز جزو تعهدات و دیون شهرداری می دانیم، گفت: متأسفانه ظرف یک ماه قیمت قیر سه برابر شده و این امر به دلیل مشکلات مالی شهرداری آسفالت ریزی را برای ما مشکل کرده است.

مهندس امید در پایان خاطرنشان کرد: مجوز حفاری برای مدارس به منظور اتصال انشعابات برق و آب در اولین فرصت با همکاری شهرداری صادر می شوند تا امور مربوطه انجام شوند.