به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و ایران، باور کردن جوانان و سوق دادن آن ها به آموزه های دینی و فرهنگ ایرانی است.

وی افزود: بایستی کودکان و نوجوانان را با آیات قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه آشنا کنیم و آن ها را با مسائل قرآن و عترت بیشتر مأنوس نمائیم.

امام جمعه اهر بابیان اینکه بحث قرآن و عترت بسیار مهم است و هر چه داریم از آن ها است، گفت: ما در جمهوری اسلامی افتخار می کنیم که قوانین کشور در چهارچوب قرآن و عترت است و باید یک نگاه عمیق به این حوزه وجود داشته باشد که اگر بتوانیم فرزندانمان را به این حوزه وارد کنیم، همیشه از نعمات آن نیز برخوردار خواهیم بود.

آیت الله حاجی زاده در خصوص روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز گفت: حوزه و دانشگاه بریده از سیستم آموزش کشور نیستند، بلکه هر دو از مهدکودک تا مراکز علمی بسیار بالا از همین آموزش و پرورش برخاسته اند.

وی با تأکید بر واژه وحدت گفت: طبق فرموده بزرگان دین و مقام معظم رهبری، باید تمام تلاش خود را در جهت وحدت بین مسلمین و لایه های مختلف جامعه انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان با بیان اینکه شورا و مشورت کردن از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش نقش محوری در امر آموزش و حل مشکلات این حوزه دارد و همه ادارات و نهادها نیز باید به این امر مهم توجه داشته باشند.