اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 14968
چهارشنبه - 29 آذر 1396 - 14:12

مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر افتتاح شد

مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر و حومه با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر افتتاح شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قبل از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی، مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر و حومه مورد بهره برداری قرار گرفت و به صورت رسمی افتتاح شد.

صاحب امتیاز این مرکز دکتر بهروز بایبوردی و مدیریت آن بر عهده حمید غلامی می باشد که مجوز های لازم را از سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و همچنین از دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر شده است.

صاحب امتیاز مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر در حاشیه افتتاح این مرکز با اعلام اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، طرح صدور کارت صحت و سلامت را برای کنترل وضعیت سلامت رانندگان حرفه ای در سال ۱۳۹۳ آغاز نموده است، گفت: کارت سلامت رانندگان به عنوان یکی از پیش نیازهای دریافت کارت هوشمند و بارنامه، مورد نیاز رانندگان است که در کنترل سوانح جاده ای اهمیت ویژه ای دارد.

دکتر بهروز بایبوردی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت این معاینات در ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافرین، مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر انجام این معاینات را در دستور کار خود قرار داده است که با انجام معاینات تخصصی، سرعت و دقت در اجرای کار، تحویل سریع کارت و رعایت کامل تعرفه ها برای ارائه خدمات به رانندگان زحمت کش مورد بهره برداری قرار گرفته است.