به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف شکوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره زمستانی همزمان با سراسر کشور در مخابرات آذربایجان شرقی هم آغاز شده و بر اساس آن، قرعه کشی ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت  اینترنت مخابرات (ADSL) در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مشتریانی با امتیاز بالا، شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی دارند، بیان کرد: تبدیل سرویس های حجمی به سرویس های جدید ۸۰ امتیاز، مشتریان جدید ۱۰۰ امتیاز، هر یک مگابیت سرعت ۲۰ امتیاز و هر ماه همراهی مشتری ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی دارد.

شکوری خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در قرعه کشی تا نوروز ۹۷ است و زمان قرعه کشی و اهدای جوایز، ۲۷ اردیبهشت سال ۹۷ همزمان با روز جهانی ارتباطات خواهد بود.

وی با اشاره به تعرفه های غیرحجمی و سرعت محور اینترنت، گفت: بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات، از یازدهم آذرماه اینترنت پر سرعت با سیاست مصرف منصفانه و مدل غیر حجمی مبتنی بر سرعت در سراسر کشور و مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ارایه می شود.

مدیر مخابرات منطقه‌ آذربایجان شرقی با اشاره به طرح تفکیک ترافیک داخل و بین الملل در تعرفه های جدید، اظهار کرد: بر اساس تعرفه های غیرحجمی، مصرف اینترنت داخل به خارج دو به یک است، به طوری که استفاده از سایت هایی با محتواهای داخلی هزینه کمتری نسبت به استفاده از سایت ها با محتواهای خارجی دارند.

شکوری در پایان گفت: تعرفه های غیرحجمی و سرعت محور اینترنت کاهش حدود ۲۵ درصدی هزینه را به دنبال داشته و نوعی مشوق برای استفاده مشتریان از اینترنت پرسرعت است.

 جدول تعرفه های جدید به شرح زیر است: