سرهنگ یونس منفرد در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ های شهرستان اهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه های سرقت و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، سرانجام ماموران این شهرستان یک نفر سارق سابقه دار حرفه ای را حین سرقت از خانه باغ ها دستگیر کردند.

سرهنگ منفرد تصریح کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته اولیه، به ۱۰ فقره از سرقت خانه باغ های شهرستان اهر اعتراف، که با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی نمایید بخصوص در فصل سرما خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مداربسته و حافظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده و کسب اطلاع از هرگوه موارد مشکوک در اسرع وقت با شماه تلفن ۱۱۰ تماس و یا با پلیس همکاری های لازم را انجام دهید.