به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمد علی نظری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر با اشاره به اینکه مطالبه خواسته های به حق مردم از دولت‌ مردان و مسئولان نظام که بیشتر در خصوص وضعیت اقتصادی و بیکاری است، کاملا به جاست، گفت: ایران از نظر سیاسی حرف اول را در دنیا می زند و تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است ولی کتمان نمی کنیم مردم مشکلات اقتصادی، رفاهی و معیشتی ندارند که با تلاش و تدبیر مسئولان و دولتمردان این مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه اگر نعمت های خداوند را نادیده بگیریم و سپاس نعمات را به جای نیاوریم، به عذاب دچار می شویم، اظهار داشت: مبنای زندگی ما قرآن و اهل بیت (ع) بوده و این ها برای ما اصل است که اگر به این دو اصل پایبند و معتقد باشیم، خطری کشور ما را تهدید نمی کند.

رئیس دادگستری اهر با بیان این که وضع مملکت ما نسبت به دوران طاغوت شاهد پیشرفت های بسیاری کرده است، بیان کرد: خوشبختانه پیشرفت در عرصه های مختلف اعم از نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی دشمن را به سطوح آورده است.

نظری با ذکر این که آمریکا با هزینه چندین ترلیون دلار در خاورمیانه نتیجه ای نگرفته است، خاطرنشان کرد: کسانی که قصد نا امنی کشور را دارند، ایرانی نیستند و دشمن در این میان از آب گل آلود ماهی می گیرد که باید مردم هوشیار در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اعلام اینکه هر کسی که پرچم ایران را به آتش بکشد، ملت ایران نیز آن فرد را به آتش می کشد، افزود: اگر بیگانه ای سعی کند به این کشور و نظام آسیبی وارد کند، قطعا پاسخ ملت ایران کوبنده خواهد بود.

رئیس دادکستری شهرستان اهر افزود: جامعه روحانیت تاکنون هیچ اقدامی نکرده اند که به ضرر ملت باشد، در حالی که اگر دین و اعتقاد مردم به خطر بیفتد همین روحانیت از آن دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: دشمنان از اغتشاشات اخیر چنان خوشحال بودند که انگار چند جوان فریب خورده می توانند آرامش و امنیت مردم را سلب کنند.

وی در ادامه گفت: دشمنان هم زمان با حماسه ۹ دی سعی داشتند تا فتنه ای جدید به راه بیاندازند که دوباره هوشیاری مردم مانع از تحقق اهداف دشمن شد.

رئیس دادگستری اهر ادامه گفت: آتش زدن پرچم، اموال عمومی و بیت المال، سناریوی کشته سازی، ناامنی و جسارت به مقدسات از جمله اقدامات اغتشاش گران بود که خوشبختانه جز تخریب اموال عمومی نوانستند کاری انجام بدهند.

حجت الاسلام محمد علی نظری در پایان با اشاره به اینکه مردم امنیت کنونی کشور را حفظ کرده و می کنند، گفت: دستگاه قضایی در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با مخلان امنیت عمومی مردم به صورت جدی و بدون گذشت برخورد می کند.