اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 15953
یکشنبه - 17 دی 1396 - 19:51
استاندار آذربایجان شرقی:

جوانان برای اشتغال، منتظر استخدام دولتی نباشند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جوانان برای اشتغال نباید منتظر استخدام های دلتی باشند.

جوانان برای اشتغال، منتظر استخدام دولتی نباشند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا با بیان اینکه جوانان برای اشتغال نباید منتظر استخدام های دلتی باشند، گفت: اشتغال از طریق سرمایه گذاری و تولید امکان پذیر است و دولت به دنبال رفع موانع سرمایه گذاران و تولید کنندگان جهت رونق تولید و اشتغال زایی در جامعه است.

وی در خصوص مسأله اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران نیز گفت: استخدام های دولتی فقط از طریق آزمون انجام می شود و اگر در ادارات دولتی مجوز استخدام صادر شود، اولویت جذب با فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بر این نیز معتقدم که نباید منتظر استخدام های دولتی بود و ضروری است نسبت به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش های مختلف خصوصی و غیر دولتی توجه کرد.

دکتر خدابخش در ادامه یادآور شد: در حوزه گردشگری نیز فرصت اشتغال وجود دارد و جوانان از این ظرفیت نیز می توانند بهره مند شوند.

وی با تأکید بر رعایت حق الناس در امر گزینش، خاطرنشان کرد: برای تضمین سلامت نظام اداری و استمرار صلاحیت نیروی انسانی، نیازمند حذف بزنگاه های فساد و اصلاح ساختار اداری هستیم.

وی همچنین در پایان در خصوص دیدارهای عمومی مدیران دولتی نیز گفت: این موضوع به همه ادارات استان ابلاغ شده و مدیران موظف شده اند در هفته یک روز مشخص به مدت دو ساعت از وقت خود را به دیدارهای عمومی اختصاص دهند و این وقت و زمان باید ثابت باشد و اطلاع رسانی شود.