به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اصلان سپهروند در گفتگو با خبرنگراران گفت: جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، فردا پس از دیدار هفته پایانی لیگ برتر با حضور مسئولان ورزشی کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود.

وی افزود: دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری از هفته بیست و ششم لیگ برتر، فردا چهارشنبه از ساعت ۱۵ شروع می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون اعلام کرد: برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال از مسئولان ورزشی کشور همچون وزیر ورزش و جوانان، معاون وزیر ورزش و جوانان و نائب رئیس فدراسیون فوتبال و معاون وزیر صنعت و معدن دعوت شده است.

سپهروند با اعلام اینکه در بین دو نیمه بازی مس سونگون و شهروند ساری برنامه فرهنگی برگزار شده و در پایان بازی جشن قهرمانی تدارک دیده شده است، از عموم هواداران باشگاه مس سونگون برای حضور در این جشن و حمایت از تیم خودشان در بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتسال دعوت کرد.

گفتنی است تیم مس سونگون ورزقان با کسب ۶۲ امتیاز قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتسال کشور مسجل کرده و تیم شهروند ساری نیز با کسب ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارد.