به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ظهر امروز، بر اثر واژگونی خودروی باری نیسان در خروجی گردنه گویجه بل جاده اهر – هریس – تبریز، متاسفانه راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، مصدومان و فوتی این حادثه، توسط اورژانس های اهر و هریس و پایگاه هلال احمر زنجیربلاغ به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر منتقل شدند.

سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی در گفتگویی علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده عنوان کرد و افزود: تخطی از سرعت مطمئنه، از دیگر عامل حادثه واژگونی خودروی باری نیسان در خروجی گردنه گویجه بل جاده اهر – هریس – تبریز بود.

گفتنی است که جاده اهر – تبریز به دلیل بار ترافیک سنگین و نیز غیر استاندارد بودن آن یکی از محورهای پر حادثه استان در حوادث رانندگی به شمار می رود و به علت تعدد تصادفات و کشته های ناشی از آن، به جاده مرگ معروف شده است.

با وجود تلاش های دولت تدبیر و امید، بزرگراه اهر – تبریز به علت محدودیت های مالی به صورت کامل به بهره برداری نرسیده و بیشتر تصادفات رانندگی در محور های قدیمی این جاده رخ می دهد.

تکمیل و بهره برداری این جاده اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان اهر و اهالی منطقه ارسباران است.