به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» به کارگردانی و تهیه کنندگی بابک اسماعیل زاده توسط شورای صدور پروانه فیلم سازی غیر سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی صادر شد.

این فیلم که به مدت ۱۸ دقیقه خواهد بود، تاریخ، زیبایی ها و ظرفیت های گردشگری منطقه ارسباران را با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب اهر و شیرینی اهری به نمایش خواهد کشید.

بابک اسماعیل زاده، کارگردان فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» در این خصوص اظهار کرد: این فیلم حالت کوتاه و نیمه بلند دارد که با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب قره قرمز و شیرینی اهری و تاریخ خطه منطقه ارسباران خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» از ۱۵ بهمن ماه در اهر شروع می شود، گفت: از اوایل اسفند ماه با حضور از بازیگران معروف تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» در شهرستان اهر رسماً کلید می خورد.

کارگردان فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» تأکید کرد: با توجه به اینکه تاریخ و فرهنگ ارسباران به قدری غنی است که این فیلم ها تنها قدمی کوچک برای معرفی منطقه خواهد بود.

وی یادآور شد: این فیلم در راستای رویداد جهانی «تبریز ۲۰۱۸» و با موضوع معرفی شهرستان اهر و منطقه ارسباران تولید می شود.

اسماعیل زاده در پایان با اشاره به اهمیت تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی ام» در اهر، خاطرنشان کرد: تولید فیلم کار آسانی نیست، ولی انتظار داریم مسئولین و دستگاه های متولی با حمایت هایشان هنرمندان را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری تشویق کنند که امیدواریم در این راه تنهایمان نگذارند.