دکتر علی نیرپور در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر، افزایش تخت های اورژانس و ارتقاء سطح خدمات را از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بر اساس آمارهای واحد پذیرش اورژانس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر، روزانه حدودا به ۴۷۰ بیمار خدمات ارائه می شود که رسیدگی به این تعداد بیمار در مقایسه با خدمات ارائه شده در اورژانس های مرکز استان، اقدامی ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ سال از زمان ساخت بیمارستان اهر سپری می شود، اظهار کرد: همکاران پزشک و پرستار در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و طرح تحول نظام سلامت نه تنها از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند بلکه برای ارتقاء سطح خدمات نیز، شبانه روز تلاش کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان اینکه ماهانه بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انجام می گیرد، گفت: در زایشگاه بیمارستان سالانه بیش از ۴۰۰۰ زایمان صورت می گیرد که با توجه به عدم افزایش پرسنل و کمبود امکانات، در سایه تلاش و کوشش پزشکان و پرستاران تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: کارانه اواخر سال ۱۳۹۵ همکاران شاغل در بیمارستان اهر پرداخت شده ولی کارانه سال ۱۳۹۶ هنوز پرداخت نشده است و همچنین کارانه پزشکان نیز از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز پرداخت نشده است.

دکتر نیرپور در پایان با تاکید بر این که از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز نتوانسته ایم مطالبات را از بیمه ها دریافت کنیم، گفت: بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر از بیمه های خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ارتش و کمیته امداد بالای ۲۵ میلیارد تومان مطالبه دارد که امیدواریم با دریافت آن بخشی از بدهی ها به پزشکان و پرستاران را پرداخت کنیم.