اخبار شهرستان » علمی
کد خبر : 1699
شنبه - 11 دی 1395 - 17:33

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، دکتر سعیده ابراهیمی به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، دانشکده علوم پایه را یکی از دانشکده های فعال و پویا با رشته های متنوع از مقطع کارشناسی تا دکتری اعلام کرد.

دکتر نادر اسدی، با تشکر از دکتر احمدی سابق، مدیریت سابق این دانشکده که تلاش های مستمری در طول مدیریت چندین ساله خود انجام داده بود افزود انشااله در آینده از ظرفیتهای مدیریتی و علمی نامبرده استفاده کنیم. وی گفت، انتظار داریم مدیریت جدید دانشکده علوم با تداوم و توسعه این فعالیت ها بخصوص تمهیدات لازم در حوزه پژوهش و فن اوری های نوین و نانو فراهم نماید.

در پایان این مراسم با تقدیر از دکتر احمدی سابق رئیس سابق دانشکده علوم پایه، خانم دکتر سعیده ابراهیمی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

رئیس دانشکده علوم دارای دکتری نانو تکنولوژی، عضو هیئت علمی واحد اهر می باشد که در سوابق اجرایی خود مدیر پزوهش و فناوری واحد اهر داشته و تألیف سه عنوان کتاب در حوزه نانو، دهها مقاله علمی، پژوهشی ISI, منتخب جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی از سوابق علمی و پژوهشی وی می باشد.