اخبار منطقه ارسباران » فرهنگی
کد خبر : 17190
پنجشنبه - 12 بهمن 1396 - 00:30
فرماندار شهرستان هوراند:

برگزاری پنجمین یادواره شهدای منطقه ارسباران در هوراند

فرماندار شهرستان هوراند گفت: پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان هوراند برگزار می شود.

برگزاری پنجمین یادواره شهدای منطقه ارسباران در هوراند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زین العابدین مردانیان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران گفت: پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران، در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگر شهرستان های اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین در شهرستان هوراند برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز به پشتوانه شهدا در بلندای قله اقتدار هستیم و وظیفه‌ داریم با پیروی از راهشان و تکریم آنان دینمان را ادا کنیم، افزود: برگزاری یادواره های شهدا از اقدامات اساسی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است و نهادینه شدن این فرهنگ عاشورایی در سطح جامعه باعث بیمه شدن کشور از گزند دشمنان خواهد شد.

فرماندار هوراند در ادامه گفت: شهدا و ایثارگران انسان های وارسته ای هستند که با شجاعت و دلاورمردی تا آخرین نفس به دفاع از میهن اسلامی پرداختند که امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون و وامدار فداکاری های آنان است.

مردانیان در پایان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: این دهه فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی نهضت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران است.