به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در آیین آغاز گازرسانی به روستای سراجه لو شهرستان اهر که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه گازرسانی به روستای سراجه لو یکی از اصلی ترین مطالبات مردم این روستا بود، اظهار داشت: سعی و تلاش ما بر این است که مردم روستاها از خدمات زیربنایی بهره مند باشند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به روستائیان در نظام جمهوری اسلامی به نوعی از افتخارات مسئولین محسوب می شود.

فرماندار اهر با بیان اینکه یکی از بهترین پروژه های قابل‌افتتاح دهه فجر در شهرستان اهر، گازرسانی به روستای سراجه لو است، ابراز داشت: با توجه به صعب العبور بودن مسیر روستای سراجه لو و سکونت خانوارها نشان می دهد که ساکنین علی رغم تمامی کمبودها، به سکونت در روستا علاقه‌مند هستند.

محمودی در ادامه گفت: هزینه ۶ میلیون تومانی برای هر خانوار روستای سراجه لو، نشان از توجه دولت به امر خدمات رسانی به روستائیان می باشد که این مبلغ در برخی روستاها به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با ذکر اینکه گازرسانی به دورافتاده ترین نقاط شهرستان ها و استان ها از نعمات نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت است، تصریح کرد: مهمـترین هدف نظام جمهوری اسلامی و سیاست دولت تدبیر و امید محرومیت زدایی است که اگر تصمیم باشد همه از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند، می بایست در ارائه خدمات به مردم شهری و روستایی تفاوتی وجود نداشته باشد.

فرماندار اهر تأکید کرد: اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت وظیفه مسئولان است و چنانچه اگر روستایی از خدمات بی بهره مانده، بایستی خدماتی متناسب به روستائیان ارائه دهیم.

محمودی آسفالت‌ریزی راه ارتباطی روستای سراجه لو را از مهم ترین خواسته‌های اهالی روستا برشمرد و گفت: اگر بخواهیم روستائیان در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند، لازم است برای رفع مجدانه روستائیان تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه حل مشکلات روستائیان و ارائه خدمات مناسب به‌نوعی حمایت از تولید و جلوگیری از مهاجرت است، اظهار کرد: متأسفانه در طول سال های اخیر روستائیان با مهاجرت به شهرها بیشتر مصرف کننده شده اند که اگر به روستائیان توجه نشود، عرصه تولید در معرض تهدید قرار خواهد گرفت.