به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ۱۰ مسکن مددجویی بهزیستی و اورژانس اجتماعی اهر با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان اهر به عنوان یازدهمین اورژانس اجتماعی استان آذربایجان شرقی در جهت ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات اجتماعی و در معرض برخی آسیب ها هستند، افتتاح شده است.

محسن ارشدزاده افزود: شهرستان اهر به جهت موقعیت ویژه و مرکزیت شهرستان های همجوار، نیازمند این مرکز و پایگاه اورژانس اجتماعی بود که خوشبختانه با پیگیری های لازم این امر محقق شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان اهر، خدمات اجتماعی و مشاوره ای در این مرکز به مراجعان در قالب اکیپ های ثابت و سیار ارائه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در پایان گفت: طی سال جاری در سطح استان ۹۵ پروژه عمرانی و خدماتی شامل ۷۰ واحد مسکونی مسکن و ۲۵ مورد مراکز خدمات توانبخشی، اجتماعی، ساختمان های ادارات بهزیستی و ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی به بهره برداری رسیده است که برای اتمام آنها، بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.