اخبار شهرستان » اقتصادی
کد خبر : 18346
دوشنبه - 23 بهمن 1396 - 01:13
امام جمعه شهرستان اهر:

خدمت به مردم و تأمین معیشت آن ها بالاترین عبادت است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: خدمت به مردم و تأمین معیشت آن ها بالاترین عبادت است.

خدمت به مردم و تأمین معیشت آن ها بالاترین عبادت است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارآفرینان و صاحبان صنایع شهرستان اهر با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و تأمین معیشت آن ها بالاترین عبادت است، گفت: وقتی جوانی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری در برابر مسئول برای اشتغال سر خم می کند، یعنی برای مسئولان جای اما و اگر نمی گذارد که نسبت به این جوانان بی تفاوت باشند.

وی اظهار داشت: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می کنیم و معیشت مردم این شهرستان نیز ضعیف است.

امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه های معدن، کشاورزی و دام پروری ظرفیت های فراوانی دارد، گفت: نشست های متعددی برای رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرستان اهر برگزار شده ولی مهم تر از هر چیزی نتیجه مطلوبی است باید از این نشست ها حاصل شود.

آیت الله حاجی زاده ادامه داد: در عین حالی که مسائل فرهنگی مهم تر بوده ولی مسائل اقتصادی نیز در جای خود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در پایان شرط فعالیت مدیران و مسئولان را در گرو رضایتمندی مردم دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت ایجاد شده و توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نیز بسیار مهم است.