احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: روز دوشنبه (۳۰ بهمن ۱۳۹۶)، شهرستان هوراند میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود که در حاشیه آن نیز مراسم استقبال از شهداء در شهرستان اهر برگزار می شود.

وی در خصوص جزئیات مراسم استقبال در شهرستان اهر گفت: آئین استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس، ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه در مسجد شیخ عماد برگزار و طی مراسمی تا میدان دادگستری بر دوش مردم شهیدپرور و متدین شهرستان اهر تشییع خواهد شد و سپس پیکر پاک و مطهر شهدا جهت انجام مراسم تشییع و خاک سپاری به شهرستان هوراند انتقال داده می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر همچنین گفت: روز دوشنبه بعد از شهرستان اهر مراسم شبی با شهدا در شهرستان هوراند برگزار و آئین تشییع و خاک سپاری این لاله های خونین بال نیز روز سه شنبه (۱ اسفند ۱۳۹۶) هم زمان با سالروز شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه الزهرا (س) در این شهرستان برگزار خواهد شد.

احمد ابراهیمی در ادامه ضمن اعلام اینکه تکریم مقام شامخ شهداء یک وظیفه و ضرورتی غیرقابل انکار است، خاطرنشان کرد: همه‌ ما وظیفه داریم برای پاسداشت حرمت شهداء و ادای دین به آنان، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر آنان شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با امام شهداء و ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر پایبندی و دلدادگی خود را به شهدای گران قدر متجلی نماییم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تأسی از سیره و منش شهداء، ضامن بقای انقلاب و تداوم بخش حرکت رو به تعالی میهن عزیزمان است، اظهار داشت: شهداء مظهر ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و با نثار خون خود استقلال و آزادی را به ما هدیه دادند.