به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور در جلسه ارزیابی طرح های دهه فجر امسال با اعلام اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار به طرح های حوزه سلامت شهرستان اهر اختصاص یافته است، گفت: خوشبختانه طرح های حوزه بهداشت و درمان اهر یکی از شاخص ترین طرح هایی بود که در منطقه قره داغ مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار گرفت.

وی گفت: طی دهه فجر سال جاری در حوزه بهداشت و درمان سه طرح بزرگ روستایی (مرکز سلامت روستایی ورگهان)، شهری (خانه سلامت چلب وردی) و منطقه ای (آموزشگاه بهورزی معین اهر، کلیبر، هوراند، خداآفرین، ورزقان و هریس) بهره برداری و کلنگ زنی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزود: زمین طرح های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر ۱۲ هزار و ۳۹۹ متر مربع مساحت داشته که مرکز سلامت ورگهان با پانصد و ۱۳ متر مربع زیر بنا افتتاح شد و مرکز آموزش بهورزی با یک هزار و ۱۰۰ متر زیربنا و مرکز سلامت چلب وردی نیز با ۶۰۰ متر زیربنا در دهه فجر سال ۹۷ افتتاح خواهد شد.

دکتر علی نیرپور همچنین در پایان با اشاره به ضریب اشتغال زایی در طرح های بهداشت و درمان شهرستان گفت: در مرکز سلامت منطقه ورگهان به صورت مستقیم به ۱۱ نفر اشتغال زایی شده و با اتمام کارهای اجرایی دو طرح در دست اجرا نیز به ۳۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.