به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ضمن اشاره به دیدار اخیر اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب مهم ترین سخنان خود را در جمع مردم آذربایجان شرقی بیان کردند و کاملاً شفاف و صریح سخنرانی کردند که همین توجه رهبری به آذربایجانی ها برای همه ما مایه مباهات است.

وی عملکرد خوب و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در طول چهل سال را غیرقابل کتمان دانست و ادامه داد: در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در حوزه های مختلف عملکرد و نتایج ارزشمندی را به دست آورده است ولی دشمنان به لحاظ دشمنی دیرینه با این نظام و مردم، عملکرد نظام جمهوری اسلامی را به نوعی سیاه نمایی می کنند.

امام جمعه اهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند اشرافی گری و عدم توجه به مردم از آسیب های انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: عدم بازگشت به عقب، توجه ویژه به مردم و جلوگیری از اشرافی گری از جمله مسائلی است که نباید در هیچ یک از نقاط کشور داشته باشیم.

آیت الله حاجی زاده توجه به حفظ روحیه انقلابی گری را عامل اصلی غلبه بر مشکلات کشور برشمرد و گفت: اگر به روحیه انقلابی بی توجهی شود، به منزله آن است که به عقب بازگشته ایم و مرتکب ارتجاع شده ایم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی اهر از قرارگاه های اقتصادی و فرهنگی این شهرستان پشتیبانی می کند، تصریح کرد: هر یک از دستگاه های دولتی، ارگان های انقلابی و نهادهای مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال سهمی دارند.

امام جمعه شهرستان اهر اضافه کرد: مردم حق دارند بدانند که مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چه اقداماتی انجام شده که مسئولان بایستی گزارش عملکردها را با صداقت و بدون کم و کاستی به مردم ارائه دهند.

حاجی زاده با بیان اینکه اگر مصوبات در جلسات شورا تصویب ولی اجرایی نشود، قابل قبول نیست، اظهار داشت: بایستی دستگاه های ذیربط و مسئولان در خصوص چاپ کتاب آیت پارسایی که زندگی نامه شیخ احمد آقا اهری به قلم حسین دوستی تدوین شده است، حمایت کنند.

وی در پایان لازمه برگزاری فعالیت های فرهنگی را در گرو تأمین امکانات و نیازها عنوان کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی نیازمند اعتبارات است و با اعتبارات ناچیزی که به این حوزه اختصاص می یابد، نمی توان آن طور که مناسب است اقداماتی انجام داد.