به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ولی فتحی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۱۰۰ نفر به شعبه تأمین اجتماعی اهر مراجعه می کنند، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و تلاش همکاران تعداد مراجعه کنندگان به ۹۰۰ نفر کاهش می یابد و از هرگونه اتلاف وقت ارباب رجوع و یا رسیدگی به امور مردم به زمان دیگری موکول نمی شود.

وی ضمن اعلام اینکه وجود کارمندان باسابقه و باتجربه در این شعبه نقطه قوتی در ارائه خدمات به بیمه شدگان است، افزود: هر چه در توان داریم برای روان سازی رسیدگی به امورات مردم را سرلوحه اقدامات قرار داده ایم.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر به مصوبه اخیر وزارت کشور نیز اشاره کرد و گفت: اگر استفاده از کپی کارت ملی و شناسنامه در ارائه خدمات در ادارات اجرایی شود، به طور یقین ۱۵ درصد مراجعین تأمین اجتماعی اهر نیز با این نوع سیاست گذاری کاهش می یابد.

فتحی از پرداخت ۲۹ میلیارد تومان مستمری به مستمری بگیران طی ۱۰ ماهه سال جاری در شهرستان اهر خبر داد و تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بیمه بیکاری به ۲۵۰ نفر در طی سال جاری پرداخت کرده ایم که پیش بینی می کنیم این رقم تا پایان سال جاری به بیش از ۳.۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری ۲۰۴ نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی شهرستان اهر به جمع بازنشستگان اضافه شده است، گفت: در کنار این ها ۶ هزار و ۷۶۶ دفترچه خدمات درمانی تمدید و ۳۲۶۲ دفترچه نیز در این شعبه صادر شده است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر تأکید کرد: امسال با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی و رکود بازار شاهد بودیم که ۲۷۰۰ نفر به تعداد بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی شهرستان اهر اضافه شده است.

ولی فتحی در پایان گفت: عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان اهر طبق دستورالعمل سازمان و با تأمین نقدینگی به مرور از دوازدهم اسفند ماه پرداخت خواهد شد.