به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، با برگزاری انتخابات در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اهر، اعضای هیئت رئیسه این مجمع مشخص شدند.

طی این انتخابات که با حضور روابط عمومی های ادارات و سازمان ها و مراکز آموزشی شهرستان برگزار شد، حسن بالاگر، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ۲۸ رأی، مجتبی فیض بخش، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۳ رأی، مرتضی یوسف زاده، مدیر روابط عمومی اداره گاز شهرستان با ۲۲ رأی، امیر اسدپور، مدیر روابط عمومی دانشکده فنی شهید چمران با ۲۱ رأی و سید محمد حسینی، مدیر روابط عمومی شهرداری اهر با ۲۰ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اهر انتخاب شدند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های اهر در این جلسه با اعلام اینکه این شورا تاکنون بعد از تبریز در شهرستان اهر تشکیل شده است، گفت: تشکیل این شورا موجب می شود تا ارتباط روابط عمومی ها با مردم و رسانه ها تقویت شود.

علی عبدی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها جدا از هرگونه تعصب وظیفه دارد عملکرد دستگاه ها  به مردم گزارش دهند، افزود: روابط عمومی ها علی رغم اینکه موظف اند عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند، بایستی نقاط ضعف را نیز آشکارا بیان و برای حل نقاط ضعف تلاش نمایند.

وی گفت: جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها کمتر از مدیریت یک مجموعه نیست و اگر مجموعه ای به جایگاه روابط عمومی ها آشنا نباشد، بایستی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اهر جایگاه روابط عمومی را برای مدیران و مسئولان تبیین کند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اهر از برگزاری کارگاه های آموزشی مقدماتی و تکمیلی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: سعی می کنیم تا کارگاه های آموزشی را با استفاده از اساتید مجرب بومی در حوزه های خبرنویسی و عکاسی در موضوعات مختلف برگزار کنیم.

علی عبدی در پایان با تأکید بر اینکه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و سیاست گذاری دو وظیفه مهم شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اهر است، گفت: دستگاه هایی در حوزه عملکردی موفق خواهند بود که بتوانند در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با مردم و رسانه ها بهتر عمل کنند.