به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اهر گفت: یکی از راه های تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم آذربایجان که به مناسبت قیام ۲۹ بهمن ماه صورت گرفت، برگزاری همایشی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و در حضور نخبگان، فرهیختگان می باشد.

وی افزود: با برگزاری این همایش می توان نتایج به دست آمده از این آن را کارشناسی نمود تا به این نکته که چگونه می توان نگرانی های مقام عظمای ولایت را رفع نمود، پی برد.

امام جمعه اهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اقشار مختلف مردم آذربایجان ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات بسیار مهم و ارزشمندی از قبیل انقلاب اسلامی و کارکرد نظام اسلامی تحت عنوان عملکرد مطرح نمودند که دستاورد های انقلاب اسلامی در این بحث مورد بررسی قرار گرفت.

آیت الله حاجی زاده با اعلام اینکه نکته دوم بیانات رهبر معظم انقلاب مربوط به آسیب شناسی بود،  افزود: اگر آسیب شناسی و آفت شناسی نباشد، دشمنان انقلاب می توانند برای براندازی نظام اسلامی، بزرگنمایی ضعف ها و کوچک نمایی دستاوردها، ضربات دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد سازند.

وی اولویت ها و اقدامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی و آینده انقلاب را از دیگر محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: از امروز سیاست گذاری ها و برنامه ها بایستی به گونه ای باشند که اهدافمان را برای نظام جمهوری اسلامی جامه عمل پوشانده و به راه صحیح هدایت کنند.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همه ساله در لحظه سال تحویل شعار سال را مشخص می کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است برای شعار سال بحث های اقتصادی را مطرح می نمایند و طی آن سال ۱۳۹۶ را نیز با نام “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” نام گذاری کردند که بایستی مسئولین و آحاد جامعه در پایان سال گزارشی تهیه کنند و عملکرد خود را بیان نمایند تا نام گذاری ها هر چه بهتر پیگیری شوند.

آیت الله جواد حاجی زاده همچنین ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر که برای امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … در پوشش اخبار و رویدادهای شهرستان تلاش می کنند، عنوان کرد: تمامی بیانات مقام معظم رهبری مهم هستند و همیشه دارای ابتکاراتی بوده اند که همواره دشمن را در امور فرهنگی و سیاسی زمین گیر کرده اند.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه آذربایجان همیشه در طول تاریخ و در دوران انقلاب در تمامی صحنه‌ها پیشتاز بوده است، ابراز داشت: همیشه پا برهنگان در خدمت نظام و انقلاب بوده اند و مسئولین نیز بایستی همواره به فکر مستضعفین و محرومان جامعه باشن، از اصول انقلاب عدول نکنند و همیشه به مردم تکیه کنند.