به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدد سمندری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به اینکه وجود مدارس فرسوده و کانکسی با گذشته ۶ سال از زلزله ارسباران زیبنده نام شهرستان اهر و منطقه ارسباران نیست، اظهار داشت: تا به حال با وجود تنگناهای مالی دولت، خیرین مدرسه ساز دستگاه تعلم و تربیت اهر را تنها نگذاشته اند.

وی افزود: هیچ کسی به اندازه اهری ها، ارسبارانی ها و آذربایجانی ها دلسوز زادگاه اش آذربایجان، ارسباران و اهر نیست، بلکه اهری و ارسبارانی های توانمند مقیم تهران و خارج از کشور وجود دارد که برای جبران کم و کاستی های زادگاه خود می توانند نقشی داشته باشند.

معاون فرماندار اهر  وجود خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را مایه خیر و برکت برای جامعه دانست و افزود: همان گونه که خیرین یار و یاور دولت در بازسازی مدارس فرسوده بوده اند، امیدواریم خیرین مدرسه ساز این بار نیز برای بازسازی و مرمت ۳۲ مدرسه شهرستان اهر که نیازمند بازسازی و احداث دارند، یاری رسان ما باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز طی سال گذشته برای احداث مدارس در اهر نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان متعهد شده بودند، گفت: با توجه به اینکه خیرین با اعتقاد راسخ تصمیم به احداث مدارس می گیرند بایستی با عزت و احترام از آن ها تشکر و قدردانی کنیم.

مدد سمندری در پایان گفت: هرگونه شمه ای از توسعه را که در منطقه ارسباران می بینیم، مدیون آموزش و پرورش هستیم و اگر امروز ما در قامت مسئول و مدیر در جامعه انجام وظیفه می‌ کنیم در واقع مدیون آموزش و پرورش و معلمان می باشیم که باید اکنون قدردان این دستگاه و معلمان بود.