به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ یونس منفرد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص کشف مقادیری جنس قاچاق شهرستان اهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق توسط افرادی در اهر، پیگیری موضوع را در دست کار ماموران قرار دادیم و با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی متهمان را شناسایی و با هماهنگی های قضایی در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف، کشف شد.

وی با اعلام اینکه بر اساس نظر کارشناسان، کالاهای مکشوفه ۱۰۰ میلیون ریال ارزش دارد، افزود: در این عملیات دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی اهر همچنین در ادامه اظهارات خود از کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر نیز خبر داد و تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ اهر با انجام یک سری تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمی شدند که اخباری از توزیع و فروش مواد مخدر توسط وی بدست آمده بود.

سرهنگ منفرد در پایان گفت: با هماهنگی قضایی، پلیس وارد عملیات شد و پس از کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضایی معرفی گردید.