به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه، فقدان آموزه های اسلامی و اخلاق اسلامی است، گفت: ماه های شعبان و رمضان فرصتی است تا از معنویت پدران معنوی، علما، ائمه جمعه و مراجع بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه اواخر سال ۹۱ و اوایل سال ۹۲، کشور از سوی تروریست های داعشی تهدید می شد، اظهار داشت: البته آنهایی که اطلاع دارند می دانند هدف نهایی داعش برچیدن نظام جمهوری اسلامی ایران نبود، بلکه در صدد برچیده شدن تشییع بودند.

معاون امور مجلس دکتر روحانی موفقیت های امروز جبهه مقاومت را مرهون سپاه، ارتش و مدافعان حرم دانست و عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، سپاه قدس و ارتش که با فرماندهی سردار سرافراز قاسم سلیمانی به صورت مستشاری حضور داشتند نه تنها داعشی ها را از مرزهای جمهوری اسلامی به دور راندند بلکه بساط داعش را از عراق و سوریه برچیدند.

دکتر امیری در ادامه با اشاره به اینکه شرط کافی قدرت ملی در گرو اعتماد، امید و انسجام مردمی است، گفت: در تمام مقاطع انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم‌‌ترین عامل پیروزی اتحاد، وحدت و همدلی مردم با مسؤولان بوده است.

وی ضمن اعلام اینکه با مدیریت رئیس جمهور، تورم ۴۵ درصدی تک رقمی شد، افزود: تعامل ویژه دولتمردان و رهنمودها و حمایت های رهبری باعث شد تا گام های اساسی برای کشور، تحریم های ناجوانمردانه برداشته شود و با اقدامات اساسی و تعامل جدی و دیپلماتیک در قالب برجام، سایه این تحریم ها از کشور دور شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطر نشان کرد: کشور اکنون در مسیر درستی قرار گرفته و می طلبد تا خدمات بهتری برای مردم ارائه دهیم.

دکتر حسینعلی امیری اتحاد، انسجام و وحدت ملی را از مولفه های توسعه متوازن کشور ذکر کرد و گفت: باید بدانیم دشمنان ما اتحاد و انسجام ملی ایرانیان را هدف گرفته اند و امروز بایستی تمام اقوام و اصلاح طلب و اصول گرا در کنار هم باشیم و با دشمنان بجنگیم.

وی در پایان با بیان اینکه با همه‌ محدودیت‌ های منابع مالی در کشور، مسئولان شهرستان اهر به خوبی مدیریت کرده اند، گفت: دولت تدبیر و امید در شهرستان اهر اقدامات قابل توجهی برای حوزه های مختلف از جمله زمینه توسعه مناطق روستایی و امور زیربنایی انجام داده که امیدواریم با تداوم این اقدامات بتوانیم گام های عملی در جهت رشد و توسعه مناطق مختلف کشور به خصوص این منطقه مستعد برداریم.