به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر بر لزوم همراهی دستگاه های اجرایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: مهم ترین اولویت در شهرستان اهر رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی با اعلام اینکه اگر کسی در راستای توسعه در اهر سرمایه گذاری می کند، باید قدردان باشیم، اظهار داشت: یکی از شرکت هایی که در حوزه صنعت و معدن شهرستان اهر سرمایه گذاری کلانی انجام داده، شرکت صنایع معدنی مهر اصل است.

فرماندار اهر احداث هتل پنج ستاره در شهرستان اهر را گامی ارزشمند در راستای توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: نخستین هتل پنج ستاره اهر با سرمایه گذاری شرکت صنایع معدنی مهر اصل روز سه شنبه با حضور مقامات استانی و شهرستانی کلنگ زنی می شود.

محمودی در ادامه با بیان اینکه جشن ۷۵ سالگی مهندس سیدرضا مقیمی در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: مهندس مقیمی از صنعتگران بنام استان بوده که بدون هیچ گونه چشم داشتی سرمایه های خود را برای توسعه و بهبود کسب و کار و اشتغال به کار گرفته است و این اقدام ارزشمند از سوی دستگاه های دولتی آذربایجان شرقی ترتیب یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت مهر اصل با احداث معدن مس انجرد و هتل پنج ستاره با هدف توسعه و پیشرفت این شهرستان سرمایه گذاری می کند، بیان داشت: ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری فرمانداری شهرستان اهر همواره برای رفع و گره گشایی از با دستگاه های اجرایی جلساتی مختلفی برگزار کرده تا مشکلاتی که بر سر راه سرمایه گذاری به وجود می آید را برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان اهر، احداث هتل پنج ستاره در شهرستان اهر را جزو بزرگ ترین پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری عنوان کرد و یادآور شد: ضوابط و دستورالعمل های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گونه ای است که مجوز ساخت هتل پنج ستاره غیر از مراکز استان ها به شهرستان ها صادر نمی شود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش مسئولان این امر محقق شد.