به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صابر تقویمی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان هریس از برگزاری برنامه های متنوع از طرف این ستاد در ایام ا… دهه فجر در شهرستان هریس خبر داد.

وی با اعلام اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است، از تشکیل ۱۳ کمیته تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر این شهرستان در سال جاری خبرداد.

تقویمی با بیان اینکه مردمی بودن مراسم دهه فجر برای اعتلای نظام ارزشمند است، بر لزوم روشنگری واقعی کارنامه انقلاب و جمهوری اسلامی توسط امامان جمعه و جماعات و مدیران شهرستانی تاکید کرد.

تقویمی در ادامه گفت : همچنان که امام راحل (ره) همواره مردم را در نظر داشتند و از عواطف مردم به اسلام و خودشان قدردانی می کردند این رویه در مراسم مختلف باید مد نظر مسئولان باشد .

فرماندار هریس با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد دهه فجر شهرستان با بیان اینکه در طول این ایام بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف در شهرستان اجرا می شود، گفت: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری باشکوه جشن های انقلاب در شهرها و روستاهای شهرستان ، برگزاری مسابقه های ورزشی، هنری، ادبی، فرهنگی و قرآنی، برپایی جشنواره و نمایشگاه اشاره کرد.

تقویمی افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی ، تجدید عهد و میثاق با شهداء، غبار روبی مزار شهداء، نواختن زنگ انقلاب و عیادت از جانبازان و دیدار از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، مددجویان و ایتام را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان هریس برشمرد.

فرماندار شهرستان هریس یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامیداشت و افزود : آنچه که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) را به اینجا رسانده است، تکیه به خداوند متعال و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است و از همین رو دشمن امروز وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته است و می خواهد این وحدت را از امت اسلامی بگیرد .

تقویمی همچنین گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگترین حماسه بعد از حوادث صدر اسلام است .

وی سپس با اشاره به اهمیت فضاسازی، تزئینات شهری و آذین بندی شهرها و روستاها در ایام ا… دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: شهرستان هریس نماد استقامت در اجرای برنامه های نظام ستمشاهی از جمله طرح پلید کشف حجاب بود.