به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی زارعی با اعلام اینکه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر تشکیل شد، گفت: با توجه پتانسیل موجود شهرستان اهر در حوزه نمایش که اهر را به یکی از قطب های نمایش در کشور تبدیل کرده است و همچنین با هدف تسریع و تسهیل در روند ارزشیابی، نظارت و اجرای نمایش در شهرستان، شورای نظارت و ارزشیابی نمایش در این شهرستان تشکیل یافت.

وی افزود: علی مهدوی فر، علی اسدزاده، علیرضا آقازاده، سعداله آریافر و حجه الاسلام عباسعلی تنهایی به عنوان اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی شهرستان اهر انتخاب شده و فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف این اداره در ارائه خدمات به هنرمندان شهرستان، ایجاد بستری مناسب هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری برای آنان است تا این قشر فرهیخته بتوانند با سهولت و در کمترین زمان ممکن نسبت به تولید و ارائه آثار هنری خود همت گمارند.

مهدی زارعی در پایان گفت: برگزاری موفق ۱۱ دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، وجود ۶ گروه ثبت شده نمایشی، اجرای عمومی ده ها نمایش، برگزاری دوره های آموزشی و کارگا‌ه های تخصصی و حضور در محافل و جشنواره های متعدد ملی و بین المللی از جمله فعالیت های مهم هنرمندان نمایش در اهر است.