اجتماعی » اخبار شهرستان » اقتصادی
کد خبر : 21912
شنبه - 29 اردیبهشت 1397 - 02:04
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر:

اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان اهر مشخص شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر گفت: طی برگزاری انتخابات، اعضای اصلی و علی البدل هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان اهر انتخاب شدند.

اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان اهر مشخص شدند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صبور علمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: قبل از ظهر چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ با حضور تمامی روئسای اتحادیه های صنفی اهر، انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد که طی آن اعضای اصلی و علی البدل مشخص گردید.

وی ادامه داد: در این انتخابات ۱۰ نفر از روئسای اتحادیه های صنفی کاندیدا شده بودند که در نهایت ۵ نفر به عنوان هیأت رئیسه انتخاب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر در خصوص نتایج انتخابات گفت: در پایان انتخابات، آقایان غلانرضا مستی با ۱۵ رای، داداش باقری با ۱۱ رای و احمد نوبهاری با ۱۱ رای از صنوف تولیدی و همچنین آقایان کریم محمدیان با ۱۰ رای و محمدرضا قربان موحد با ۹ رای به هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان اهر به مدت ۴ سال راه یافتند.

علمی همچنین خاطرنشان کرد: آقایان موسی فتحی از صنوف تولیدی و اصغر نظری از صنوف توزیعی به عنوان علی البدل اصناف هیأت رئیسه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین اجرایی این انتخابات، اعضای هیأت رئیسه مرکب از رؤسای اتحادیه های صنوف تولیدی و توزیعی می باشد که ۲ نفر از بین صنوف تولیدی، ۲ نفر از بین صنوف توزیعی و یک نفر نیز با اکثریت ارا انتخاب می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه هر یک از داوطلبان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات معترض باشند، می توانند ظرف ۳ روز کاری پس از انتخابات شکایت خود را کتبا و با ذکر دلیل به کمیسیون نظارت تسلیم نمایند.