به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور در اولین مجمع مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر از اهداء زمین ۲۰۰ متری به این مؤسسه خبر داد و گفت: خیرین شهرستان اهر همیشه و همه جا زبانزد خاص و عام بوده اند و در سال های اخیر نیز در امور مدرسه سازی و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده مربوط به شبکه بهداشت و درمان کارنامه خوبی داشته اند که ان شاالله از این پس شاهد حضوری درخشان تر از این عزیزان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ خیر، نیکوکاری و انفاق در جامعه ما بحثی اجتناب ناپذیر است که اگر ما بخواهیم به توسعه ای پایدار دست پیدا کنیم باید آن را نهادینه کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ضمن تشکر از پیگیری های تمامی مسئولین ارشد شهرستان اهر در جهت شکل گیری این مجمع گفت: اولین مجمع خیرین سلامت تحت نظارت مجمع خیرین شهرستان اهر و به عنوان یکی از زیرمجموعه های آن به فعالیت خواهد پرداخت و در جهت کاهش آلام مردم عزیزمان کوشش خواهد کرد.

دکتر علی نیرپور در پایان با بیان اینکه از افراد خیر و نیکوکار اهری ساکن تمامی شهرهای ایران و دیگر کشورها انتظار یاری داریم، عنوان کرد: یکی از نیازهای همیشگی ما بیماران دیالیزی هستند که در مراحل درمان، زندگی روزمره و حتی رفت و آمد به بیمارستان مشکل دارند که باید به آن توجه کرد.